Vier maanden Zuid-Amerika! - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Dianne - WaarBenJij.nu Vier maanden Zuid-Amerika! - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Dianne - WaarBenJij.nu

Vier maanden Zuid-Amerika!

Blijf op de hoogte en volg Dianne

23 Augustus 2012 | Nederland, Zwaag

Hallo allemaal,
Jawel, daar is ze weer! Ik heb m'n oude site weer van het stof ontdaan zodat ik de komende periode op deze plek mijn reisverhalen kan delen.

Komende zaterdag, vroeg in de ochtend, vertrek ik naar Ecuador. M'n reismaatje van Amerika - Kim - gaat de eerste weken meereizen tot aan Lima. Daarna moet ik het zelf zien te rooien tot aan Buenos Aires aan toe.... Maar dat komt vast wel goed.

Deze reis zit al zo lang in m'n hoofd, dus kijk ik er nu wel heel erg naar uit. Hoewel het natuurlijk ook wel spannend is, zeker als het zo dichtbij komt. Het spannendste op dit moment is, of alles wel in de backpack past. Dat was vorig jaar in Brazilie al een uitdaging, en die backpack was groter dan deze.... Maar ook het inpakken (cq proppen) hoort bij de voorpret natuurlijk.

Op de lange termijn zullen er vast heel andere spannende zaken op mijn pad komen. Om die avonturen mee te maken, daarvoor ga ik op reis natuurlijk! Ik hoop dat ik zo af en toe in de gelegenheid ben om dit te kunnen noteren op deze site.

Tot in december!

  • 23 Augustus 2012 - 17:41

    Johan/Hennie:

    Hoi Dianne,

    alweer op avontuur, dapper hoor. Maar je moet het zeker doen! Genieten dus maar, wij wensen je een goede vlucht en kijken uit naar je reisverslag.

    Groetjes,
    Johan en Hennie

  • 23 Augustus 2012 - 20:03

    Kees Dekker:

    Hoi Dianne,
    Klinkt allemaal goed,ik wens je veel plezier en dat met dat inpakken daar moet je ondertussen toch wel erg handig in geworden zijn.Voor zaterdag een goede reis en we lezen nog wel eens wat van je.

    groeten lucy en kees dekker

  • 24 Augustus 2012 - 08:25

    Myriam:

    Hoi Dianne,

    Jammer heb ik je zaterdagavond op het eind van de avond niet meer gezien, dus niet echt afscheid kunnen nemen. Heel veel plezier, geniet ervan. Denk af en toe aan ons op de maandagavond :)

    groet,
    Myriam

  • 27 Augustus 2012 - 14:51

    Mirella Nannes:

    Hoi Dianne,

    Is het verhuizen en inpakken goed gelukt? heel veel plezier de komende maanden! Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwaag

Dianne

Op 25 augustus 2012 vertrek ik voor vier maanden naar Zuid-Amerika. Terugkomst: 21 december 2012

Actief sinds 04 Aug. 2006
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 50401

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

Landen bezocht: