Dit was het dan - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Dianne - WaarBenJij.nu Dit was het dan - Reisverslag uit Zwaag, Nederland van Dianne - WaarBenJij.nu

Dit was het dan

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

08 Augustus 2007 | Nederland, Zwaag

Voor wie het nog niet wist: ik ben alweer ruim een week terug in het koude, kleine, platte maar oh zo fijne Nederland. Ben bijna een jaar weggeweest maar de tijd vloog voorbij. En nu terug in Nederland lijkt het alsof ik nooit ben weggeweest, ik ben dan ook alweer helemaal gewend aan alles. Heb het normale leventje alweer aardig opgepakt maar tijdens het pruimen plukken (was net op tijd thuis, goede timing!) denk ik natuurlijk nog wel vaak aan de prachtige tijd die ik beleefd heb in Canada en de VS. Het was onvergetelijk en het houdt me voorlopig ook nog wel even zoet aangezien ik nog zo’n 9000 foto’s te sorteren heb!

Verder heb ik de eerste internationale gasten van het weekend ook alweer over de vloer gehad. Anja en Aline, mijn Duitse en Braziliaanse vriendinnen van Vancouver, waren namelijk een nachtje over in Zwaag. Het was heel leuk om elkaar zo weer eens te zien en zulke contacten probeer ik natuurlijk warm te houden met het oog op leuke vakantiereisjes!

De laatste foto’s op deze site zijn van het enthousiaste onthaal op Schiphol en de thuiskomst in Zwaag. Ben weer blij om thuis te zijn en kan alleen nog maar zeggen: Bedankt voor het achterlaten van een berichtje op deze site en tot ziens!

Dianne

  • 08 Augustus 2007 - 18:12

    Ilse:

    hey dianne,
    ben blij dat je weer terug bent, en heb alweer lekker met je gewandeld!

    welkom thuis!!! x ilse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwaag

Dianne

Op 25 augustus 2012 vertrek ik voor vier maanden naar Zuid-Amerika. Terugkomst: 21 december 2012

Actief sinds 04 Aug. 2006
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 50408

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

Landen bezocht: