Bye bye Vancouver - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Dianne - WaarBenJij.nu Bye bye Vancouver - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Dianne - WaarBenJij.nu

Bye bye Vancouver

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

03 Juni 2007 | Canada, Nanaimo

Even een afsluitend bericht op deze site, want iedereen zit natuurlijk op het puntje van z'n stoel voor de uitslag van de Canada Post softballeague (ahum). Nou, ik zal jullie niet langer in spanning houden: we zijn derde geworden (van de vier teams!). Vorig jaar werden de BC Braves laatste, dus er zit progressie in. Ik was niet echt een super aanvulling voor het team, maar had toch nog een punt binnengehaald. Na de wedstrijd was er een gezellige nazit in een van de mooiste cafes van Vancouver. Het was een mooi afscheid van Canada Post.

Van mijn bands heb ik zondag en woensdag afscheid genomen. Gene, mijn chauffeur van de Little Mountian Brassband nodigde Kim en mij weer uit voor diner, dus zondagavond zaten we mooi onder de pannen. Met de hilarische harmonie hadden we een high school concert, helaas deze keer zonder de Canadese Nick en Simon...

Van de familie Fronzo werd donderdag afscheid genomen en van mijn vrienden die nog over waren gebleven dinsdag. Zo ben ik ondertussen heel veel adressen rijker wat altijd van pas kan komen. Ook had iedereen wel tips en aanbevelingen betreffende onze reis, wat zeker handig is.

Ik kan terugkijken op een fantastische tijd in Vancouver: De stad, de natuur, de bands waarin ik speelde, de bijzondere baantjes en bovenal de verschillende mensen die ik heb ontmoet, het was geweldig! Negen maanden Vancouver en ik ben een hele ervaring rijker. Het was elke keer weer leuk om jullie reacties te lezen en ik hoop natuurlijk dat jullie kimendianne.waarbenjij.nu ook bezoeken. Begin augustus ben ik weer terug in Nederland en tot die tijd zijn Kim en ik onderweg naar nieuwe avonturen....

Helaas nog even geen foto's, dat staat deze computer in het hostel in Nanaimo (VC Island) niet toe. Hoop snel de allerlaatste foto's op deze site te zetten van de sofbalwedstrijd, mijn baas Peter en nog wat muziekmaatjes.

BYE BYE!!!

  • 04 Juni 2007 - 09:57

    Lenos:

    Ben benieuwd naar de foto's maar daarvoor moet ik nog maar eventjes geduld hebben. Hier alles prima, kermis en kamp (groep 8) overleefd, was zwaar dat moet ik toegeven maar wat heb ik een geweldig kamp gehad, te top!
    Voor de rest alles lekker, bijna klaar met school, ik hoop echt dat ik mijn papiertje 21 juni mag ontvangen, maar dat hoor je allemaal wel. Nog 24 dagen en dan ga ik er ook weer lekker vandoor, Mallorca, samen met je broertje er Rianne, heb er zin in.
    Nou vriendinnetje tot snel weer en heel veel plezier toegewenst tijdens de avonturen die je nog beleven gaat samen met Kim!!
    Liefs Lenos

  • 04 Juni 2007 - 17:33

    Ilse:

    dan hier mijn laatste berichtje op deze site, natuurlijk laat ik nog berichtjes op jullie nieuwe site achter!
    heel veel plezier dianne en kim! geniet van jullie reis en we kunnen nu bijna aftellen ;)

    groetjes ilse

  • 07 Juni 2007 - 18:57

    Daisy:

    He dianne,

    Je site heb je de laatste 9 maanden top bij gehouden! Ik heb met veel plezier al je belevenissen gevolgd. Heel veel plezier met Kim tijdens jullie rondreis. Dan ga ik nu maar naar die site......

  • 10 Juni 2007 - 19:16

    Anita:

    dianne en kim heel veel plezier op jullie ontdekkingsreis!!!!!!!!!!!!!!

    liefs anita

  • 28 Juni 2007 - 11:52

    Pomoon:

    He chick!!

    Ik liep net een beetje verdwaast door het huis te lopen ( ik heb vakantie)... dacht ik opeens aan jou! lief he..
    Dus ga ik maar een heel lief berichtje naar je sturen. Ik vind het heel fijn om te horen dat het zo goed met je gaat, en dat je het zo naar je zin hebt in dat verre landje.
    Miscchien dat je het al hebt vernomen.. maar wij doen mee aan Ter land ter zee en in de lucht! We zijn nu weer volop aan het bouwen en de piepschuimkorrels vliegen weer door de lucht! Kan je nederlandse tv ontvangen?.. de uitzending is op 14 juli :D ! ..

    Ik wens je voorderest nog veel jolijt en poepelegein voor de komende maand..
    Ik kan niet wachten om je weer te zien..! yeah

    Heel veel groeten,

    Van Pomoontje! kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Nanaimo

Dianne

Op 25 augustus 2012 vertrek ik voor vier maanden naar Zuid-Amerika. Terugkomst: 21 december 2012

Actief sinds 04 Aug. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 50403

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

Landen bezocht: