Laatste week in Vancouver...... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Dianne - WaarBenJij.nu Laatste week in Vancouver...... - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Dianne - WaarBenJij.nu

Laatste week in Vancouver......

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

26 Mei 2007 | Canada, Vancouver

Allereerst even de aandacht voor KIMENDIANNE.WAARBENJIJ.NU. Dit is de site waar Kim en ik jullie op de hoogte gaan houden van onze avonturen in Canada en de VS.

Terug naar het dagelijks leven, oftewel de laatste normale week voor een hele lange tijd. Het was namelijk de laatste werkweek bij Canada Post voordat de grote reis begint. Omdat het mijn laatste week was, nam Peter (mijn baas) mij mee uit voor lunch. Het was een superdeluxe lunch bij een peperduur tentje aan het water, heel decadent. Normaal eet ik tussen de middag brood, maar nu moest ik aan een voorgerecht en hoofdgerecht. Twee uur later en tapas en een steak verder, was het tijd om te gaan. Maar we gingen niet terug naar kantoor, nee met de auto gaf Peter me een tour door Vancouver. Peter is een geboren en getogen Vancouverite en weet dus alles van de stad en weet overal wel iets over te vertellen. Ik had eerder al eens verteld dat Peter een storyteller is, dus dat was een prachtige middag met geweldige verhalen en anekdotes. Verder was het gister al een beetje afscheid nemen van collega’s met omhelzingen, cadeautjes en God Bless you’s.

En ik zeg beetje afscheid nemen, want we hebben maandag nog: The 2nd annual epic, mammoth, colossal “Area West World Series Softball Classic”, … experience the Thrill of Victory and the Agony of Defeat. Ja, zo wordt het echt aangekondigd, we gaan softballen! Alle Sales mensen van West Canada hebben training komende week en om de dag af te sluiten gaan we softballen. Er wordt al maanden naartoe geleefd en voor sommigen is het bijna belangrijker dan werk. De Cup is nu in handen van het Alberta team en dit jaar willen we ‘m natuurlijk naar British Columbia halen. De regels luiden: No spitting, cheating, sliding or tobacco chewing, dat moet lukken.

En nog meer groot nieuws: met de brassband hebben we een nazit gehad! Vorige week zaterdag hadden we een concert bij een Britse autoshow. Het was een concert van wel drie uur met alleen maar Britse muziek waaronder heel veel marsen, de droom van menig muzikant….. Omdat we toch in de Britse sfeer waren, gingen we na het concert naar een Britse pub. Ik wist niet wat me overkwam, een nazit! Okay, het bleef bij één biertje en wat eten, maar het is beter dan niets! Na het concert werd ik uitgenodigd door Gene om met zijn familie mee te dineren, dus dat was ook weer een mooie dag. Omdat ik als picturefreak (van wie zou ik dat toch hebben?) toch graag wat foto’s van het concert wilde hebben, mocht ik Andrea’s camera lenen voor die dag. Met de nazitfoto is helaas wat misgegaan....

En nu vertrek ik naar het vliegveld. Anja gaat vanmiddag terug naar Duitsland en een uurtje later komt Kim aan in Vancouver, Oeeeeeeeh wat spannend, het gaat nu echt beginnen! Ik wens alle Zwagers, Ursemmers en Venhuizers een super kermis! Als het er van komt, zal ik volgende week proberen nog een afsluitend stukje schrijven op mijn site.

  • 27 Mei 2007 - 10:36

    Veroon:

    He diann, nu lekker vakantie vieren... super, geniet er van. Wij hebben de eerste kermisdag overleefd. Nou ja bijna dan, met de kater in ons lijf gaan we zo weer richting marleen voor onze kermisborrel.
    Tot snel. x

  • 28 Mei 2007 - 16:37

    Rosan En Nina:

    Hoi Dianne,leuk kapsel heb je.Ik heb zelf ook een nieuw kapsel.Het gaat heel goed met ons.Veel plezier met Kim in de VS,doei.

  • 28 Mei 2007 - 17:08

    Ineke Roemer:

    maandag 2e pinksterdag zijn pieter en ik bij je paps en mams op de 'kermisborrel'.
    Je moeder is ons vreselijk aan het verwennen met de meest lekkere hapjes. Ook ben ik aan mijn 3e rose en inmiddels echt in de stemming. Toen ik naar jouw wel en wee vroeg toonde je mams je laatste e-mail bericht. Wat een heerlijk leven daar in Canada! Lux uiteten met je baas. Na 8 jaar rechtbank heb ik nog niet zo'n afscheid gehad. Op de bijgaande foto's zag ik dat je in dat verre Canada ook knapper bent geworden met dat kortere haar. En nu met een vriendin nog verder op reis. Dianne dat het maar een boeiende reis mag zijn.
    Weer terug in nederland - nu even niet aan denken - moet je zeker langs komen bij pieter en mij om alles in geuren en kleuren te vertellen.

    Met pieter en mij gaat het ook uitstekend. Geen wolkje aan de blauwe hemel. De mooiste zomermaand was afgelopen april. Of ik stond op de tennisbaan of we zaten op de fiets of we lagen op het balkon te zonnen. Je oom is met verschillende publicaties bezig. Een gaat over Wognum en als hij daar bij iemand op bezoek gaat blijft hij bij je moeder in Zwaag eten.

    Lieve Dianne ik ga nog een slokje nemen van mijn rose met een lekker hapje erbij.
    Dan keren wij huiswaarts. Het heeft hier even gemiezerd, maar de grijze lucht wordt wat lichter en overal hoor je de vogeltjes zingen.

    Het ga je goed, liefs van je 'tante' ineke

    en de groeten van oom Pieter


  • 29 Mei 2007 - 15:39

    Lenos:

    Morrie Dwars,
    Wat een kermis weer, topper gewoon!
    De borrel was goed geslaagd dus waarschijnlijk doen we het volgend jaar weer.
    Gister laatste avond voor mij en menig ander denk ik, dinsdag is meestal toch niets aan. Morgenochtend vroeg op kamp, vond ik het gister nog even nodig om mezelf af te takelen. Met je dronkenkop in een botsauto zitten, nooit doen, maar toch gedaan en nu twee dikke knieen en pijn, beetje ijs erop om later evengoed mezelf op de dansvloer te laten zien. Had ik nooit moeten doen, ik werd me toch wakker met een pijn vanochtend, maar goed beetje srl smeren en ff rustig aan vandaag dan kunnen we er met het kamp weer helemaal tegenaan!
    Maar goed Dwars, wij zien jou snel weer, kan ik nu wel zeggen, dus tot dan!
    Enne heel veel plezier op jullie ontdekkingsreis ;-)
    Liefs Lenos

  • 31 Mei 2007 - 18:25

    Papa En Mama:

    Goh Dianne,vandaag ga je hotel Fronzo verlaten?!Joe en Rosa zullen je missen je bent er zolang geweest.`n Nieuw avontuur staat jouw en Kim te wachten.Neem geen snoepjes aan van vreemde mannen en hou het kompas recht.Wij zijn heel benieuwd naar jullie volgende belevenissen.
    Be heppie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Vancouver

Dianne

Op 25 augustus 2012 vertrek ik voor vier maanden naar Zuid-Amerika. Terugkomst: 21 december 2012

Actief sinds 04 Aug. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 50407

Voorgaande reizen:

02 September 2006 - 30 November -0001

Zuid-Amerika

Landen bezocht: